پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه رفاه با وال مارت

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه رفاه با وال مارت، در 57 اسلاید.

فهرست مطالب:
فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه زنجیره ای وال مارت
فروشگاه‌های بین‌المللی
ویژگیها شرکت
مدل کسب و کارشرکت وال مارت
روش کسب و کارشرکت وال مارت
سیاستهای کاری وال مارت
تحلیل استراتژی وال مارت
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
مقایسه ماتریس swot رفاه با وال مارت
منابع

بخشی از متن فایل:
فروشگاه های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.

فروشگاه زنجیره ای وال مارت
در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند. وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحال‌حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد.

حوزه فعالیت وال مارت
حوزه فعالیت شرکت وال مارت، خرده‌فروشی است. کسب ‌و کار این شرکت، در پنج بخش صورت می‌گیرد
فروشگاه‌ها
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب‌ها
فروشگاه‌های بین‌المللی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 14051 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 57

حجم فایل:893 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت