لیست ریسک ها و فرصت های شناسایی شده استاندارد IEC/ISO 17025

دسته بندي : عمومی » فرم و مستندات
توضیحات:
لیست ریسک ها و فرصت های شناسایی شده استاندارد IEC/ISO 17025، در قالب فایل اکسل به همراه فایل pdf روش اجرایی تعیین سطح ریسک.

این فایل در جهت شناسایی و ارزیابی سطح ریسک های موجود در آزمایشگاه می باشد و مطابق با استاندارد ISO/IEC 17025 و NACI ارائه شده است. ابتدا مطابق با روش اجرایی ضمیمه شده ریسک های موجود شناسایی شده و سپس منشا و پیامدهای هر ریسک مشخص می گردد و درنهایت با توجه به جداول ارائه شده سطح ریسک ها ارزیابی شده و مطابق با استاندارد IEC/ISO 17025 آزمایشگاه باید لیست ریسک های شناسایی شده مرتبط با فعالیت های آزمایشگاهی خود را در جهت دستیابی به نتیجه مطلوب سیستم مدیریت کیفیت ،شناسایی ریسک و ارزیابی آن هاو انجام اقدام اصلاحی متناسب و .. تبدیل ریسک به فرصت،مدیریت ریسک و کاهش احتمال وقوع ریسک تهیه نماید.

در این فایل علاوه بر فرم خام لیست ریسک های شناسایی شده ، روش اجرایی برای شناسایی و ارزیابی ریسک های شناسایی شده و همچنین تمام ریسک های موجود در آزمایشگاه مطابق با استاندارد 17025 و روش اجرایی مورد تایید NACI ارائه شده است.

روش اجرایی و فرم های ضمیمه شده مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت (NACI) می باشد.

-طبق روش اجرایی ابتدا ریسک های موجود مطابق با استاندارد 17025 شناسایی شده ،سپس متناسب با ریسک های شناسایی شده ، پیامد ها و منشا مشخص می گردد و در نهایت طبق روش اجرایی ارزیابی سطح ریسک انجام می شود . در این فایل جهت شناسایی سطح ریسک های موجود در ازمایشگاه جداولی طبق 17025 تهیه شده است که بسادگی با بررسی این جداول می توانید سطح ریسک ها را ارزیابی کرده و اقدامات اصلاحی لازم را در جهت بهبود انجام دهید.
دسته بندی: عمومی » فرم و مستندات

تعداد مشاهده: 21559 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: xlsx, pdf

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:124 کیلوبایت

 قیمت: 360,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار RAR یا Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان این نرم افزار اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    روش اجرایی شناسایی سطح ریسک ها: PDF
    فرم ریسک های موجود در آزمایشگاه: EXCEL