تحقیق بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف کننده

دسته بندي : کاربردی » اینترنت
توضیحات:
تحقیق بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف کننده، در قالب فایل pdf.

سایت هاب اسپات که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود.
به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.
اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت.

فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی دیجیتال چیست؟
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی توسط موتور های جستوجو
بهینه سازی برای موتورهای جستوجو
بازاریابی محتوا
بازاریابی درونگرا
استراتژی محتوا
تبلیغات بر اساس کلیک
اینفلوئنسر مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
رفتار مصرف کننده در بازار آنلاین
منابع
دسته بندی: کاربردی » اینترنت

تعداد مشاهده: 11702 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:3,444 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل PDF