پاورپوینت مدیریت استرس در شغل(محیط کار)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی


مدیریت استرس در شغل(محیط کار)
مشکلات روزمره نيز اگرچه به اندازه بحرانهاي عمده زندگي چشمگير نيستند، اما خود نيز نوعي استرس به حساب مي آيند که استرس هاي کوچک يا ميکرواسترس نام دارند
بسياري از اتفاقات خوشايند مثل ازدواج، تولد يک نوزاد، خريد يک خانه و تغيير محل زندگي و... نيز چون نوعي تغيير و سازگاري با شرايط جديد را ايجاب مي کنند، مي توانند استرس زا باشند
استرس واژه‌اي است در اصل به معني فشار و نيرو است.
در جهان فيزيكي هر گاه فشاري بر چيزي وارد شود كنشي بر آن وارد مي‌كند، ثبات اجزاي دروني آن را بر هم مي‌زند و تنشي در آن پديد مي‌آورد و سرانجام آن شي را به واكنش وا می دارد.
مجموعه حاضر شامل 157 اسلاید رنگی قابل ویرایش است که به تبیین استرس در محیز کار پرداخته و سرفصل های زیر را شامل می شود
فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف استرس
تمایز استرس با واژه های مشابه
نشانه های استرس
استرس کارکردی
تعدیل کننده های استرس
سندروم عمومی سازگاری
طبقه بندی علل استرس
مدیریت استرس
سطوح مدیریت استرس
استرس زاهای سازمانی
مدیریت استرس در سازمان
……………..
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2140 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 157

حجم فایل:3,248 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل بخشی از پاورپوینت مدیریت استرس
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش