پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پاورپوینت زنجیره تامین در بازاریابی مجازی، در 22 اسلاید.

در این مطالعه، “E” مخفف مفاهیم مربوط به اینترنت به‌منظور اشاره به تجارت الکترونیکی، خرده‌فروشان الکترونیکی، مشتریان الکترونیکی و غیره است. به‌جای آن‌ها، از کلمات تجارت الکترونیکی e-commerce، خرده‌فروشان الکترونیکی e-retailers و یا e-tailers خرده‌فروشان الکترونیکی و مشتریان الکترونیکی e-customers استفاده می‌شود.
اینترنت، فن‌آوری اطلاعات (IT) و ارتباطات الکترونیکی، نه‌تنها فرصتهای گستردهای را در محیط رقابتی کسب‌وکار به وجود آورده است، بلکه تغییرات قابل‌توجهی نیز در فعالیتهای کسب‌وکار ایجاد نموده است؛ بنابراین، در متون علمی، حرف “E” را می‌توان در مقابل واژگان مفاهیم مورداستفاده قرارداد اگر آن مفهوم نیاز به استفاده از اینترنت دارد و یا الکترونیکی است.
نیروهای پنج‌گانه پورتر، مدلی است که برای بررسی صنعتی که در آن تولیدکننده، شرکت و یا سیستم برای ایجاد مزیت رقابتی عمل می‌کند و نیز برای بررسی تأثیر رقابت و تحلیل جذابیت شرکت استفاده می‌شود. با درک درستی از تأثیر اینترنت روی SCM (E-SCM) و صنعت E-Tailing، مدل 5 نیروی پورتر، بینشی را به صنعت E-Tailing فراهم میآورد که نشان میدهد چگونه نیروهای قدرت منبع، قدرت خریدار، تهدید جانشینی، تهدید ورود e-tailers )خرده‌فروشان الکترونیکی) و تأمین‌کنندگان الکترونیکی جدید و رقابت داخلی روی سطح تکمیل زنجیره تأمین E-Tailing تأثیر می‌گذارد.
سازگار با تحلیل نیروهای پنج‌گانه پورتر، با تغییر در شرایط رقابتی تمام صنایع، اینترنت در صنعت خرده‌فروشی نیز تغییر ایجاد کرده است. این تغییرات خرده‌فروشان سنتی، تأمین‌کنندگان و عملیات زنجیره تأمین آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است و در فلسفه E-SCM مدیریت فعالیت‌های خرید خرده‌فروشان الکترونیکی ضروری است. بااین‌حال، E-SCM بر روی صنعت E-Tailing، اثرات مثبت و منفی زیادی دارد.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 724 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:369 کیلوبایت

 قیمت: 19,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت قابل ویرایش

  • گالری تصاویر :